Potpuno razotkrivanje 2. dio
Parovi se vraćaju s još otkrića. Colt se sukobljava sa svojim bivšima. Kalani propitkuje svoj brak. Tania kritizira Synginovo pijenje. Michael želi Skylino jajašce.