Sito Miñanco, kralj europske trgovine drogom, odlučuje kupiti nogometni tim kako bi oprao svoj novac. Sitov san kao predsjednika raspršila je „Operacija Nécora“, policijska misija koja je okončala galicijske klanove trgovaca drogom.