Ova priča govori o ubojstvu Aitora Zabalete, nogometnog navijača koji je izgubio život uslijed navijačkog nasilja neposredno prije utakmice Kupa UEFA. Njegov grijeh? Nosio je protivničke boje. Njegova kazna? Ubod koji mu je odnio život.