Daniel Corrêa Freitas, bivši veznjak brazilske reprezentacije, pronađen je gol, obezglavljen i s tragovima mučenja u borovoj šumi. Ovo poglavlje govori o ovom perverznom ubojstvu koje je počinio bogati biznismen Edison Brittes.