Priča se nastavlja tako da mu mafija okreće leđa nakon što je zabio „podmukao“ gol za Argentinu protiv Italije, eliminirajući je sa Svjetskog prvenstva. Maradona mora napustiti zemlju u trenutku kad njegova konzumacija kokaina vrtoglavo raste.