Cold War Heating Up
As the crab biomass migrates across the Russian line, Josh and Casey dump 175 pots on the border. Sig and Mandy go dark ship in towering seas. Jake's new deckhand gets injured while Junior attempts to steam through False Pass in a nighttime blizzard.