End of the Beginning
As the fleet mounts a final Winter season push, sad news rattles the Cornelia Marie wheelhouse. Lady Alaska greenhorn, Gabby, overcomes a painful injury to support her crew. Wild Bill's deckhands must devise a bush fix or face hauling pots by hand.