Bering Sea Wrecking Ball
Stuffed pots come at a price as Jake scrambles to repair a slack tank before it kills his crab or capsizes the Saga. Josh and Casey's rudder fails in heavy traffic and Wild Bill's new greenhorn makes an easy target for an out-of-control picking hook.