Bomb Cyclone
The Wizard catches fire in a violent storm known as a bomb cyclone. Josh and Casey attempt to fish in 30-foot seas, while two rogue waves slam the Southern Wind. Wild Bill grinds his crew 72 straight hours bringing himself to the brink of collapse.