'04 Trailblazer and '69 Road Runner
While Mod Mafia is better known for custom Hummers, Josh and crew bring a '69 Plymouth Road Runner to life with a rebuilt 426 short-block Hemi. The father-son team at Wide Open Garage builds a '04 Trailblazer to be both daily driver and off-road beast.