Mega Denali and H1 Tough
Daniel Donnan's creativity is tested when a new customer wants to turn his beloved four-door 2006 GMC Sierra truck into their baddest off-road truck yet. Meanwhile, Mod Mafia tricks out a 2001 Hummer H1 with a brand-new performance setup.