1 Way Diesel Performance turns the shell of a 1991 Fox-body Mustang into up to 3,000-hp diesel race car. The Wells family then restores a cherished 1969 International Scout. Mod Mafia builds out a 1992 Chevy Silverado as a gift for a customer's wife.