'90s Hummer and Chevy OBS
Mod Mafia flips the script on a '97 Hummer by swapping in a bigger, tougher military grade Humvee chassis and a rare P400 diesel V-8. The father-son team at Wide Open Garage hand-build the '90s Chevy Truck into a race truck with a turbo 400 LS engine.