A Day in the Narrows
With Professor Pyg striking fear throughout Gotham, Gordon and Bullock visit the Narrows to look for clues. Bruce Wayne meets an old friend who convinces him to join her on a night out. Sofia’s relationships with Penguin and Gordon continue to evolve.