Pieces of a Broken Mirror
Gordon is called to the scene after The Toy Maker is hired to kill one of Gotham’s doctors. Lee Thompkins tries to rebuild the Narrows with Nygma as her partner. Alfred’s new life in the Narrows gets complicated, and Ivy reveals her new persona to Selina.