The Fear Reaper
Under pressure to prove the GCPD is still in control, Gordon attempts to bring in Jonathan Crane but he ends up in a dangerous situation at Arkham. With Barbara’s unexpected return, Selina and Tabitha consider the risks of partnering with her in business.