The Demon's Head
Bruce Wayne endangers the lives of historian Niles Winthrop and his grandson to uncover information. Ra's al Ghul proves he’ll take deadly measures to achieve what he wants. Sofia Falcone is on a mission to win back Gotham from Penguin.