Coco is Not Impressed
"Doga" instructor Mariah is looking for a princess dress and wants dog Coco to match! But before Mariah can say yes Coco must approve. Jami is eloping to Paris and needs a dress as magical as her destination. Her only obstacle is her snarky entourage!