Everything Is on the Line
Excitement is in the air at Kleinfeld for the brides and Randy: He's going back to his bridal design roots! Flipping Out's Jenni Pulos has a huge surprise for her friend and nanny, bride Monica. Bride Carly may be demanding, but Mother Nature rules all.