I'm Having a Moment
Bride Courtney is determined to look at every dress in Kleinfeld to find the perfect one. Bride Brianna wants a dress inspired by the movie "50 Shades Freed." Bride Angela runs a circus but doesn't want to look like she's in the circus at her wedding.