That's How You Dress a Lady
Randy's runway show is finally here, and he wants to prove he's back as a bridal designer. "Gold Rush" star Monica Beets and her colorful family have fun being fish out of water at Kleinfeld. Bride Jaqueline and her mom butt heads.