It's Snout or Never/From Dusk Till Dog
When Witch Hazel needs a pig’s snout to finish her "Ugly Potion," she tries to take one from unsuspecting sightseer Porky Pig. Count Bloodcount tasks Marc Anthony with guarding his coffin while he sleeps.