Driving Miss Daffy/Second Fiddle
Daffy Duck takes a driving test from Elmer Fudd. Leslie wants to be the 2nd chair violinist in the symphony but he has to beat out Bugs Bunny for the spot, so he resorts to cheating, but still loses.