Riverboat Rabbit/Dorlock, P. I.
Bugs and his small boat are run over by a giant Riverboat, captained by Yosemite Sam. Bugs boards the ship and gets revenge on the Captain. When a theft occurs at the local art museum, it's up to Detective Daffy Duck to solve the case.