Lola Rider/Daredevil Duck
When Rhoda Roundhouse tears up the forest with her muscle car, Lola Bunny teaches Rhoda some road rules. Daredevil Daffy attempts to jump his motorcycle over the large fountain of the Briarwood Hotel.