It's Mama's Day, Honey
Tre and Lorenda discuss temporary boundaries. Kristy and Robert take the paternity test, much to Kristy's dismay. Kelly ambushes Brittany at work, and Esther really wants to visit Leyna's bachelorette party despite not being invited.