I Don't Even Like Your Mom
Shekeb's last ditch effort to bring Laila and Emily together goes south quickly. Robert vows to stay on Kristy's side moving forward. After another wedding tug of war, Leyna stands up to Esther and Ethan. Brittany finally gets her chance to confront Matt.