How Do You Feel About Tests?
Robert knows he needs to tell Kristy about the paternity test. Tre treats his mom to a Valentine's Day dinner while Abbey is left alone. Matt's news may send Kelly to the grave. Shekeb takes Yussra out to make his mom happy and is pleasantly surprised.