Sneaky Lil' Snake
Leyna fights to hold her own while visiting a rehearsal dinner space. Brittany has her first sleepover at Matt's, and Kelly makes it more than memorable. Shekeb confesses to Emily about having lunch with Yussra. Abbey tells Lorenda to back off.