More Blood, More Chocolate
An alien invasion isn't quite what it seems. Haunted Houses are common, but not one with THIS kind of ghost! Can Bob the Builder take on the mafia? "Inside The Battlefield" revisits G.I. Joe's and Cobra's battle of the Weather Dominator.