Tubba Bubba's Now Hubba Hubba
The Super Friends make way for the Super Pets. The "Carmen Sandiego" host has girlfriend troubles. Pac-Man learns that he's been living in the Matrix. The car version of Voltron gets to the rescue as fast as it can.