Yancy the Yo-Yo Boy
The dinosaurs face their Armageddon. Barbie and a Brat go head-to-head on MTV's "Exposed." What happens on Tuesday, when Wimpy has to pay for his burgers? Greatest American Hero, or Greatest American Nerd?