Ban on the Fun
The Michelin Man helps out with his life! Crystar, the Crystal Warrior, gets smoked! Thelma and Louise regret their suicidal ways. The Maytag Repairman's life really sucks. The Laff-A-Lympics gang face their darkest games ever.