I Am The Greatest
Cassius Clay battles local boxing hero Doug Jones in the ring. Mayme insists Bumpy back Jones, an advocate for her Harlem Youth organization, but Malcolm urges Bumpy to back Clay. Meanwhile, Chin engages in a turf war for Harlem with Bonnano.