Our Day Will Come
When Bumpy's daughter is arrested for stealing, Malcolm X and Adam Clayton Powell use the incident to further their own ends. The mob reveals its own secret agenda and Bumpy must weigh the cost of revenge against the possibility of a riot in Harlem.