Il Canto de Malavita
To cover his debt, Bumpy is tasked with killing a witness testifying against the Genovese family. Elijah Muhammed tours Malcolm X's mosque where he meets Elise and asks her to spy on Malcolm. Meanwhile, Chin finds out Teddy is alive.