No Rest for the Wicked
Corrupt cop Santos Trinidad seeks to silent the witness who watched him drunkenly kill three people in a bar.
Corrupt cop Santos Trinidad seeks to silent the witness who watched him drunkenly kill three people in a bar as the official police investigation into the murders uncovers a vast conspiracy involving a dangerous terrorist cell.