The Cat's Out of the Bag
Uncle Leo’s secret life is revealed, and Milo feels betrayed. Milo must take a literal leap of faith to reconcile with Leo and stop Luca from destroying the Guardians, but in doing so uncovers an even bigger secret that changes everything.