A Day in the Life of Bong Bong
Shasha gets her wish to live a dog's life like Bong Bong when struck by a body swap device. She learns living as a dog isn't as easy as bones, barking and "Bong Bonging" about. With the minions on her tail, she needs her body back before it's too late.