Frankencat Returns
Frankencat is back as put-upon sidekick to a manipulative hero Clint Stallion. Shasha and Milo join forces with shifty Clint to "protect" Frankencat but in doing so throw themselves into the gladiator ring against their enraged old "Franken-friend."