Street Rod Milk Truck
Rusty and riddled with bullet holes, Bill's neighbor hands over the crumbling shell of a '52 Ford F4 milk truck. The guys unleash their fabrication skills, and turn this 60+ year old wreck into a one-of-a-kind diesel street rod.