Beyond ZL1 (Part 2)
The crew is back under the hood of the '18 Camaro ZL1 to rebuild the engine, adding as much power as they can before a visit to the dynamometer. Plus, they try to transform a patinaed '49 GMC pickup from a sleeper to a keeper.