The Grand Finale
The team revives the wrecked '70 Suburban hauler as a long-bed, four-door, crew-cab dually, complete with a 5.9 Cummins diesel engine and custom chassis. A '65 Plymouth Belvedere II gets some extra muscle with a Mopar crate Hemi.