There's No Need To Argue/We Can Leave Your Friends Behind
Chris accompanies Plum to her home for a Merewif coming-of-age ceremony. But when Plum's strict father catches them in compromising nums, Chris must engage in ritual combat with Plum's jealous ex for his honor ... and his life.