You're Walkin' Tough Baby but You're Walkin' Blind Parts 1 and 2
Chris reacquaints himself with a friend from childhood against the wishes of the other Warriors who remember her as a jerk. But when Beth, Danny and Wallow try to trick her into revealing her true nature, they end up nearly destroying the Hideout.