You're Walkin' Tough Baby but Walkin' Blind Part 3/Maybe You Could Be Mine
After Jenna and her gang infiltrate the Hideout, the Bravest Warriors must fight to reclaim their home. But they are thwarted when Chris forgets whose side he's supposed to be on.