The Pain Was Off the Scale
Dr Emma meets Hester, whose skin is dry and inflamed, causing intense itching and bleeding, leaving her in constant pain. Andie has been battling a verruca for a decade. She seeks Dr Emma’s help but is terrified of removal after past painful treatments.