That Must Have Been Terrifying
Lawrence noticed a grapefruit-sized lump on his back after losing six stone. He’s eager for Dr Emma to remove it, but first he needs to overcome his fear of needles. Following a terrifying work accident, Jarred hopes Dr Emma can help with his facial scar.