Oh My Goodness, That’s a Lump!
Robert arrives at the clinic with a golf ball-sized-lump on his forehead. Other doctors have told him it’s inoperable, but Dr Emma thinks she can help. And, Heywood has covered himself with tattoos to divert attention from his birthmark.