Little Miss Can't Be Wrong
April meets Valentin's family and tensions brew about the future of their relationship. Scott and Lidia struggle to get past the language barrier. VaLentine and Carlos reach the end of their ropes about Michelle. Matthew and Ana party at Carnival.